"Dupa ce am aderat la capitalism, am inceput sa imitam ceea ce credeam noi ca este capitalismul. La noi exista versiuni expirate de capitalism autohton, iar karaoke capitalism a dat la noi portrete umane", a declarat Andrei Plesu.

Plesu a mai spus ca portretele umane pe care le-a creat in Romania capitalismul de tip karaoke sunt proaspatul imbogatit, baiatul sau fata de firma si expertul.

"Prospatul imbogatit este perplex ca are bani si are un telefon mobil in loc de ureche si un iPod in loc de creier. Cei din aceasta categorie sunt peste tot, prezenti in restaurantele si institutiile romanesti. Pentru aceasta categorie, business-ul reprezinta un fel de smecherie", a explicat Andrei Plesu.

Citeste si:

Scriitorul a mai spus despre categoria baietilor sau fetelor "de firma" ca arata la fel, iar despre categoria expertilor, ca prezinta lucruri stiute dar in aspect mai tehnic. "Baiatul sau fata de firma nu are un chip personal, pentru ca portretul este al firmei. Ei mananca la fel, se imbraca la fel, arata la fel. Ei nu sunt oameni, ci sunt o categorie; ei spun 'content' in loc de 'continut'. Expertii vin, instaleaza un PowerPoint si incep sa arate niste grafice. Sunt doar lucruri pe care le stiai de dinainte, dar acum au un aspect mai tehnic", a mai afirmat Plesu.

Discursul lui Andrei Plesu a fost tinut in deschiderea conferintei Funky Business in Karaoke Capitalism.

Conferinta Funky Business in Karaoke Capitalism s-a desfasurat astazi la Bucuresti, si a fost prima din seria conferintelor Meet The Thinkers, organizate de editura Publica, care au ca scop mijlocirea intalnirii dintre mai multi specialisti in marketing si consultanta si comunitatea de afaceri din Romania, informeaza NewsIn.