BCR si Raiffeisen Bank sint doua dintre putinele banci care au oferte dedicate clientilor fideli. Aceasta este o atitudine surprinzatoare intr-un mediu bancar care fuge dupa clienti noi fara a incerca sa isi fidelizeze „colaboratorii“ mai vechi. Chiar daca exista banci care aplica unele strategii de fidelizare, prin lansarea unor pachete de produse si servicii, carduri exclusiviste sau co-branded, putine sint bancile care au lansat campanii serioase de rasplatire a vechilor clienti. Doua dintre cele mai importante banci de la noi au initiat in ultima perioada proiecte ce vizeaza aceasta categorie de clienti. BCR a lansat o promotie, in cadrul careia clientii fideli beneficiaza de dobinzi cu jumatate de punct procentual mai mici decit clientii standard. Banca defineste clientii fideli pe cei care au incasat de cel putin doua luni salariul intr-un cont curent deschis la BCR, potrivit www.bankingnews.ro. Pentru creditul de nevoi cu ipoteca in euro (Maxicredit Super), dobinda fixa din primul an este redusa pina la 6,95% pentru clientii standard, in timp ce pentru „fideli“ dobinda este de 6,45%. In cazul creditelor pentru locuinta in euro (Camin Super si Rezidential Super), dobinda in primul an este redusa la 5,8%, in timp ce clientii fideli pot contracta aceste imprumuturi cu o dobinda introductorie de 5,3%. Potrivit oficialilor BCR, banca are aproximativ 1,5 milioane de clienti fideli.