Pleon Graffiti a castigat ieri seara, trofeul Agentia de PR a anului 2007 la cea de-a V-a editie a competitiei PR Award 2007, organizata in cadrul Saptamanii PR-ului Romanesc, care se desfasoara in perioada 5 - 8 noiembrie la Bucuresti.

Pleon Graffiti a inscris sase campanii la competitia PR Award 2007, "Mountain Dew Snow ground Zero - Campionatul National de Snowboarding", "Campania de iarna Pepsi", "Parteneriatul Pepsi - Federatia Romana de Fotbal", "Lansare Dacia Logan Van", "Lansare Logan cu GPL si Ziua Internationala a Mediului" si "Lansare Logan MCV"., informeaza NewsIn.

Cate un trofeu Golden Award for Excellence la categoria Campanii comerciale a fost castigat de "Campanie de comunicare a gradului de acoperire", realizata de agentia V&0 Communication pentru Cosmote, si de "Ziua Barbatului", realizata de agentia The Practice pentru Bergenbier.

Trofee Silver Award for Excellence la categoria Campanii comerciale au castigat campaniile "Lansarea Coke zero pe piata romaneasca", realizata de agentia McCann PR pentru Coca-Cola Romania, si "Decide singur", realizata de Vitrina Advertising pentru Kronospan Sebes.

Premiul special pentru creativitate la categoria Campanii comerciale a fost acordat campaniei "Eva a trait la Plescoi", realizata de George Moisescu pentru Universal Horeca SRL.

Premiul special pentru comunicare interna la categoria Campanii comerciale a fost castigat de "Think:Ahead - alege siguranta", realizata de Action Global Communications pentru clientul Petrom.

Cate un trofeu Golden Award for Excellence la categoria Campanii non-comerciale au castigat "Parcurile Viitorului", realizata de Ogilvy PR si Excellero pentru Petrom, si "V-Days, 16 zile internationale de activism impotriva violentei asupra femeii", realizata de agentia GMP PR pentru Fundatia Sensiblu.

Trofee Silver Award for Excellence la categoria Campanii non-comerciale au castigat "Bucurestiul respira", realizata de The Practice pentru Carpatcement Holding, "Bursa Implicarii Sociale", realizata de Asociatia pentru Relatii Comunitare, si "Pot ajuta?", realizata de compania Mol.

Premiul special pentru adaptarea unei campanii internationale la categoria Campanii non-comerciale a fost acordat campaniei "1 din 8 femei - Campanie Avon impotriva cancerului la san", realizata de Avon Romania.

Premiul special pentru calitate continua la categoria Campanii non-comerciale a fost castigat de "Daruieste din inima - Campanie nationala de donare de sange", realizata de Tempo PR pentru LaborMed Pharma.

Premiul Comunicatorul anului 2007 i-a fost acordat regizorului roman Cristian Mungiu.

In cadrul PR Award 2007 au fost acordate si mai multe trofee Junior PR Award pentru campanii realizate de studenti.

La competitia PR Award s-au inscris in total 106 lucrari de relatii publice, realizate de companii, agentii si studenti.

Gala competitiei PR Award 2007, care se afla la a V-a editie, s-a desfasurat ieri seara la Bucuresti. Competitia face parte din Saptamana PR-ului Romanesc, eveniment care se desfasoara in perioada 5 - 8 noiembrie si care este organizat de asociatia Forum for International Communications.

Saptamana PR-ului Romanesc mai cuprinde, printre altele, Congresul International PR Week, precum si o serie de workshop-uri si training-uri de PR si CSR (corporate social responsability - responsabilitate sociala corporatista).

Forum for International Communications este organizatia non-guvernamentala care are ca scop perfectionarea standardelor profesiei de relatii publice.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.