Industria de lux castiga teren pe piata romaneasca, afinitatea pentru brandurile cunoscute si pentru serviciile de tip „luxury” plaseaza Romania pe locul 2 in regiune.

Partea proasta este ca noi nu avem branduri autohtone de lux, deci, trebuie sa ne alimentam snobismul cu produsele marcilor internationale. Am apelat la un cunoscator in domeniu pentru a ne lamuri in ceea ce priveste industria de lux. Cel care a raspuns solicitarilor noastre a fost Oliver Petcu (foto), reprezentant al CPP Management Consultants, companie de consultanta specializata pe toate segmentele industriei de lux din Europa Centrala si de Est.

Louis Vuitton si Ralph Lauren vor aparea si la noi in 2008

Printre cele mai cun1oscute branduri prezente la noi este si Armani, cu o linie de parfumerie si o colectie pentru casa - Armani Casa, acesta din urma fiind un magazin de succes pentru piata locala. „Tot mai multi consumatori de produse de lux se indreapta catre acest brand, vanzarile fiind in crestere, si vor continua asa, avand in vedere ca vine iarna, iar in perioada sarbatorilor vanzarile cresc cu cel putin 40%”, ne declara Oliver Petcu. Un alt nume celebru ce va veni in Romania este Louis Vuitton, cel mai probabil in luna martie a anului viitor. Varianta vehiculata privind sediul magazinului este cea a galeriilor comerciale de la J.W. Marriot. „In viitorul apropiat, va mai aparea in Romania, pe langa Louis Vuitton, si alt magazin Giorgio Armani, si unul Ralph Lauren”, ne marturiseste reprezentantul CPP-MC.

In Bucuresti nu exista nici o strada dedicata marcilor de lux

Desi industria de lux ia proportii, nici in Bucuresti si nici in alte orase ale tarii nu exista o artera sau un loc special al brandurilor de lux. Se vehiculeaza ca aceasta problema va fi rezolvata in viitorul apropiat, iar locatiile ar fi Calea Victoriei sau Dorobanti. Daca acest lucru se va intampla, cu siguranta se vor inregistra cresteri de vanzari pentru tot domeniul de lux. „Tot mai multi oameni castiga sume considerabile si isi permit sa achizitioneze astfel de produse. Pe de alta parte, prin actiuni de educare si informare, in viitor se va activa o clasa care acum poate fi socotita drept aspirationala, fapt ce va conduce la o crestere a vanzarilor pentru brandurile de lux”, declara Oliver Petcu.


Despre autor:

Sursa: Prezentonline.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.