Una dintre cele mai mari companii alimentare europene, Campofrio, va produce in Spania o gama de produse traditionale romanesti destinate special comunitatii capsunarilor. Primele retete de mezeluri si produse din carne au fost deja trimise de subsidiara din Romania in Spania, asta si pentru ca fabrica din tara noastra se afla in imposibilitatea de a exporta propriile produse pana in 2009.

Marile companii multinationale din Spania realizeaza ca potentialul comunitatii romanesti reprezinta o adevarata oportunitate de business si pentru asta isi fac planuri noi. Pe langa micile afaceri dezvoltate in tara lui Cervantes chiar de romanii stabiliti in tara coridelor special pentru comunitatea din care fac parte, in viitorul apropiat, unul din marii producatori urmeaza sa inteteasca concurenta pe piata produselor alimentare.
Astfel, pentru a nu pierde o piata care devine odata cu trecerea timpului din ce in ce mai importanta, incepand cu anul viitor, boardul central al Campofrio intentioneaza sa lanseze pe piata din Spania o gama larga de produse alimentare traditionale romanesti. Miza afacerii este simplu de intuit: fidelizarea capsunarilor.

Citeste si:

Retailerii au semnalat "golul" de piata "Colegii nostri din Spania au primit cereri repetate din partea unor retaileri, printre care si Kaufland, pentru a alimenta cu produse traditionale romanesti supermarketurile aplasate in special in zonele unde comunitatile romanilor sunt dezvoltate. Pentru ca fabrica din Romania, locul unde se fac astfel de produse nu poate sa-si exporte productia pana in 2009, boardul central al Campofrio a hotarat sa faca acest lucru chiar in Spania", a declarat, pentru "Adevarul", directorul general al Tabco-Campofrio, Ovidiu Wecz.