Banca elena a introdus in Romania conceptul in-store banking, ce presupune deschiderea in centre comerciale a unor agentii cu numar redus de angajati
Alpha Bank Romania a deschis in cinci orase ale tarii mai multe Alpha Pointuri. „Este vorba practic de magazine bancare. Unitati cu doi angajati, care vor fi amplasate in centre comerciale. In Bucuresti am deschis un astfel de punct de lucru la Feeria“, caracterizeaza presedintele executiv al Alpha Bank, Sergiu Oprescu, conceptul unic pina acum in Romania. Unitatile Alpha Point reprezinta transpunerea in practica a conceptului in-store banking sau supermarket banking, foarte raspindit in Statele Unite ale Americii si in Marea Britanie, insa mai putin cunoscut in zona Europei Centrale si de Sud-Est.

Aplicat la realitatile din Romania, acest concept se transpune in puncte bancare cu doi angajati, plasate in mall-uri, centre de afaceri sau alte zone cu trafic intens. Are avantaje, dar si dezavantaje. Investitia minimala pentru implementare, costurile operationale scazute, profitabilitatea ridicata si eficienta sporita in atragerea noilor clienti sint trecute la capitolul avantaje, in timp ce autolimitarea si potentialul limitat de crestere a vinzarilor pot fi considerate dezavantaje.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.