Produsele derivate, introduse la Bucuresti din 14 septembrie, se adreseaza, in teorie, tuturor categoriilor de investitori, fie ei mici sau mari. Totusi, ele au unele particularitati. „Aceste produse sint ceva mai sofisticate decit cele clasice. Este nevoie de o cunoastere mai buna a pietei pentru a le accesa. Putem spune ca se adreseaza unor investitori mai avizati“, a explicat directorul bursei. Pe de alta parte, sistemul de tranzactionare este unul similar cu cel de pe piata spot. Difera insa modalitatea de decontare. „Este un concept nou. Partea dificila este decontarea. Am lucrat mult la acest sistem“, ne-a spus Farmache.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro