Agentia a anuntat ca va instala panouri de 20.000 de metri patrati in apropierea pistelor de aterizare ale celor mai mari aeroporturi din lume, printre care cele din Londra, Paris, Atlanta, Los Angeles si Tokyo.
Ad-Air este o agentie britanica de publicitate specializata in vanzarea de spatii publicitate in aeroporturi, iar prima reclama pentru pasagerii din avioane va fi instalata de catre agentie, luna viitoare, in Dubai, informeaza NewsIn.
Paul Jenkins, managing director al Ad-Air, a declarat ca noul tip de reclama este o foarte buna metoda de promovare. "Ce metoda grozava de marketing. O multime de pasageri care nu au nimic altceva de facut decat sa se uite pe geam, cand aterizeaza", a declarat Paul Jenkins, managing director al Ad-Air.
Agentiile de publicitate au gasit in ultima perioada metode noi si ingenioase de promovare, adresate pasagerilor din avioane. Companiile aeriene low-cost au inceput sa vanda spatiu de reclame, printre altele, pe compartimentele de bagaje, servetele si mesele rabatabile din avion.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro