Promovarea prin intermediul mass media nu aduce prea multi clienti companiilor de asigurari. Mult mai credibile sunt sfaturile celor din familie, ale vecinilor sau prietenilor, potrivit unui studiu realizat recent de o publicatie de profil

Mai putin de 10% dintre respondenti au optat pentru un asigurator convins fiind sa faca acest pas de reclamele vazute la televizor. Publicitatea plasata in presa scrisa se pare ca este si mai putin convingatoare, de vreme ce a reusit sa impresioneze 2,3% dintre intervievati, in vreme ce reclamele radiofonice au atras putin peste 10% dintre cei care au incheiat un contract de asigurare, se arata in studiul realizat de 1 asig.ro. Familia, vecinii sau prietenii raman cele mai convingatoare surse, avand o pondere de 22,7%. Cele mai sigure informatii sunt considerate a fi cele oferite de consultantul in asigurari, apreciaza 64,8% dintre respondentii studiului mentionat anterior. Totusi, reclamele stimuleaza interesul viitorilor asigurati si, speculata abil de companie, poate conduce la semnarea unei polite.
Trebuie mentionat ca arbitrul pietei a inasprit conditiile privind profesionalizarea agentilor de asigurari. Totodata, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a interzis vanzarea politelor la coltul strazii.


Despre autor:

Sursa: Curentul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.