Carrefour, liderul pietei autohtone pe segmentul hipermarketuri, a inregistrat in ultima perioada un plus al vinzarilor de electrice, electrocasnice si IT&C peste cresterea estimata a pietei, amenintind cotele de piata ale principalilor jucatori: Altex, Flanco, Domo. Mai precis, in perioada ianuarie-august 2007, in magazinele Carrefour, vinzarile de electrice au crescut in valoare cu 17%, electrocasnicele au inregistrat un plus de 19%, iar produsele IT&C, de 21%. Aceasta in conditiile in care retailerii au estimat pentru anul acesta o crestere a pietei de aproximativ 10%.

„Segmentul electricelor, electrocasnicelor si IT&C reprezinta o pondere importanta din cifra de afaceri a magazinelor Carrefour. In cadrul acestui segment, electrocasnicele mari si mici sint cele mai vindute si sint urmate in ordine de IT&C si audio-video“, ne-a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour. Potrivit acesteia, cresterile pe aceste categorii sint „normale“ avind in vedere puterea mai mare de cumparare a romanilor si existenta unei nevoi neacoperite.