Institutiile bancare isi cresc astfel reteaua de agenti si numarul clientilor, fara a fi nevoie de cheltuieli mari de bani si timp.
Daca ai un prieten care-si doreste un card de credit, suna operatorii nostri si fa recomandarea. Acesta este mesajul unei campanii derulate de Credit Europe Bank, pana la finele anului. O promotie asemanatoare s-a desfasurat si anul trecut, cu succes, numai intr-o luna, 20% din noii posesori de Card Finans Avantaj castigati fiind atrasi pe baza recomandarilor clientilor existenti.
Banca ofera, la schimb, pentru numele si datele de contact a celor recomandati, un bonus de cinci euro net pentru fiecare card acordat prietenilor tai. Bonusurile se vor cumula separat de limita de credit, in contul de bonus, iar banii pot fi folositi pentru cumparaturi in reteaua magazinelor partenere.
„Cati prieteni convingi, atatia bani faci", este ofensiva celor de la ING pentru cresterea clientelei la un produs nou. Pentru fiecare persoana convinsa sa devina titularul unui cont curent se ofera 30 de lei. Efortul presupune trimiterea datelor personale si semnatura celui care s-a hotarat sa devina client.