Numai in luna iulie, romanii au cumparat 18 masini Mercedes S-Klasse, marca din Stuttgart fiind de altfel singura care a inregistrat vinzari de doua cifre. Audi A8 s-a vindut in cinci unitati, in timp ce Bayerische Motoren Wercke (BMW) a comercializat patru masini din Seria 7. Nava-amiral a celor de la Lexus, LS, s-a bucurat de aceeasi apreciere in Romania ca si limuzina supersportiva Maserati Quattroporte, din ambele masini vinzindu-se in cite doua exemplare. In luna iulie au fost cumparate in total 31 de limuzine.

Mercedes-Benz ocupa tot pozitia de lider pe segmentul clasei F pe ansamblul primelor sapte luni, totalizind vinzari de 134 de unitati, cu 50,6% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Pentru Audi A8 au optat 62 de clienti, adica jumatate din totalul celor care au optat pentru S-Klasse. Cresterea vinzarilor a fost nesemnificativa, de 2%. La rindul sau, BMW Seria 7 n-a reusit sa atraga decit 24 de clienti, ceea ce se traduce printr-o treime din numarul clientilor de A8. Virful de gama al marcii din Munchen a suferit o reducere drastica a vinzarilor, de 27,3%. Cu toate acestea, nemtii fac legea in clasa limuzinelor, detinind cele mai mari cote de piata. Numai cu S-Klasse, Mercedes controleaza peste jumatate din acest segment (55,4%). Audi A8 detine peste un sfert (25,6%), in timp ce BMW controleaza aproape o zecime (9,9%).