Liniile interoperabile sunt magistrale de cale ferata pe care pot circula si trenuri in trafic international.
Oficialii AFER spun ca, dupa primirea cererii de la Regio Trans, au verificat indeplinirea parametrilor tehnici de catre societate si, constatand ca totul este in regula, au emis certificatul pe data de 5 iunie. Apoi, conducerea companiei a semnat cu cea a CFR SA, compania responsabila cu gestionarea infrastructurii feroviare, un contract de acces si a obtinut trasele, adica intervalele orare de circulatie.
Traseu extins
Trenul, practic un automotor, pleaca din Brasov la 5.30 si soseste in Bucuresti Nord la 8.11, de unde, la 8.37, se intoarce la Brasov si-si continua drumul pana la Sibiu. Initial, traseul se limita la Brasov, iar de saptamana trecuta a fost extins pana la Sibiu. La trenul accelerat particular, tariful unui bilet Bucuresti-Brasov este de 29,10 lei, acelasi ca la CFR Calatori pentru un tren similar. "Am fixat acelasi tarif ca si concurenta noastra, insa diferenta este data de calitate", ne-a declarat directorul executiv al Regio Trans, Florin Hadarean.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro