Comenzile 'la pachet', un simbol al societatii moderne caracterizate de un ritm de viata tot mai dinamic, devine din ce in ce mai popular printre consumatorii romani, cu precadere in industria cafelei.

“Oamenii cauta modalitati de a-si petrece timpul mai eficient, ca urmare conceptul de comanda la pachet este foarte potrivit in acest moment. Nu putem oferi cifre exacte referitoare la vanzarile noastre, insa estimam ca numarul de comenzi la pachet va creste in Bucuresti, pentru ca tot mai multi oameni adopta un stil de viata dinamic si au tot mai putin timp in care sa stea la masa de pranz sau sa bea ceva”, este de parere Viorel Stoiean, district manager Marinopoulos Coffee Company III SRL, compania care opereaza Starbucks in Romania.

Cel mai mare lant de cafenele din lume, Starbucks, intrat pe piata romaneasca in urma cu doar cateva luni, detine deja doua locatii, ambele in Capitala, care s-au bucurat de un succes foarte mare, inregistrand o medie de cateva sute de clienti pe zi.

“Cafenelele noastre au fost primite foarte bine de consumatorii romani si am obtinut rezultate excelente in ambele locatii. Avand un flux constant de clienti care ne-au vizitat cafenelele in aceste luni, putem remarca foarte usor ca Starbucks a devenit asa-numitul "al treilea loc" pentru cei carora le place sa savureaze o ceasca de cafea buna, intr-o atmosfera relaxata”, a precizat Stoiean.

Caramel Macchiato, una dintre cele mai populare bauturi de tip espresso din lume, a fost si una dintre bauturile preferate ale romanilor, in timp ce Raspberry Cheese Cake (prajitura cu zmeura si branza) s-a detasat drept cel mai apreciat desert in ambele locatii Starbucks din Bucuresti.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.