Tendintele toamna-iarna in outdoor-ul romanesc “Un factor influent este nivelul calitatii structurilor si al serviciilor oferite in outdoor, nivel care s-a ridicat in mod constant in ultimii trei ani de unde a rezultat atractivitatea outdoor-ului”, a declarat pentru Wall-Street Raluca Grigorescu, director de vanzari al News Outdoor Romania, companie care ocupa pozitia secunda pe piata de outdoor autohtona, cu o cota de piata de 16% in acest an.
News Outdoor Romania estimase, in iulie anul trecut, o crestere a pietei de 10%, pe fondul iesirii din schema promovarii outdoor a companiilor de tigari, care detineau o pondere intre 15% si 40% din veniturile OOH. “In realitate cresterea a depasit asteptarile noastre, astfel pentru 2007 estimam, in acest moment, o crestere de 20% pentru media outdoor”, a mentionat Raluca Grigorescu.
Tendintele din ultimii doi ani au indicat o crestere anuala de peste 25% a pietei de outdoor din Romania, preconizandu-se depasirea pragului de 40 milioane de euro in anul curent, dupa ce estimarile anului 2006 indicau o valoare de 32 milioane de euro. In prezent outdoor-ul reprezinta 8% din totalul de consum media net din Romania, neinregistrandu-se pana acum schimbari importante.
In 2006, News Outdoor a inregistrat o cifra de afaceri de 5,3 milioane de euro, anticipand o majorare de minimum 25% pentru anul curent. Dupa multi ani de investitii, de la intrarea companiei pe piata romaneasca in anul 2000, News Outdoor a intrat pe profit in primul semestru al 2007, inregistrand o crestere cu 35% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
“Ne mentinem pozitia a doua pe piata de outdoor, consolidand o retea de peste 3.800 de spoturi publicitare cu formate 6x3m, 3.2x2.4m, 1.2x1.8m, 8x3m, formate pe 24mp si meshuri in principalele 15 orase din tara”, ne-a declarat Raluca Grigorescu.
In prezent, News Outdoor Romania activeaza pe piata cu aproximativ 4.000 de suporturi publicitare, Bucurestiul ocupand circa 35% din afacerile companiei. Cele mai solicitate produse din portofoliul companiei sunt reprezentate de suporturile de tip backlit, datorita locatiilor valoroase in care sunt amplasate si calitatii pe care o reflecta. De asemenea panourile mai mari de 6x3m iluminate frontal au avut un success asemanator.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro