„Antrenorul“ echipei care coordoneaza de cinci ani Sensiblu si Mediplus, Dragos Dinu, spune ca un manager bun deleaga responsabilitatile, atit la serviciu, cit si acasa, pentru a putea „vinde“ angajatilor entuziasm. CEO-ul, care a implinit anul acesta 40 de ani, este de parere ca un workaholic nu e in nici un caz eficient, mai ales cind e vorba de manageri: „Specialistii, da, pentru ca acolo trebuie sa afectezi timp ca sa ajungi la rezultat. Dar in management, nu neaparat. Un manager trebuie sa stie sa se organizeze, sa fie empatic, sa vinda entuziasm, sa creeze un mediu, o atmosfera de lucru intr-o organizatie, care sa fie propice creatiei, dezvoltarii. Daca faci lucrul asta, restul fac oamenii cu care lucrezi“.

Citeste si:

Desi si-a dorit sa faca presa, a absolvit o facultate tehnica si a iesit inginer. In primii cinci ani de munca, pina s-a angajat in compania pe care acum o conduce, a schimbat sase-sapte joburi, intr-o cautare „specifica perioadei postcomuniste“. In cei 17 ani de la prima angajare, in afara de cei 13 ani petrecuti in actuala companie, Dragos Dinu a trecut pe la o intreprindere de stat, a participat la proiectarea hotelului Sofitel si a ajuns si in compania Pepsi. Acum, CEO-ul spune ca atunci cind vrea sa angajeze un potential manager se uita pe CV-ul lui incepind de la 28-30 de ani. „Prima perioada e de cautari si nu e relevanta. Chiar nu imi place sa-l vad ca a intrat intr-un loc si nu s-a mai miscat de acolo zece ani la o virsta frageda. Pot exista insa si exceptii pozitive“.