Marii retaileri internationali vor incaltamintea romanilor Holdingul Leder & Schuh AG, cel mai mare retailer austriac de incaltaminte si unul dintre primii sase retaileri din Europa, si-a anuntat patrunderea pe piata locala in cursul anul viitor, obiectivul urmarit fiind destul de clar: ocuparea unui loc in top trei.

Reprezentantii Leder & Schuh nu au vrut sa dezvaluie insa detalii referitoare la valoarea investitiei, locatia vizata pentru inaugurarea primului magazin sau numarul total de unitati ce ar urma sa fie deschise in Romania.

Compania a inceput deja angajarile prin intermediul firmei de recrutare Neumann, prin cautarea unui manager de vanzari si al unui director financiar. Grupul Leder & Schuh este deja prezent in Austria, Germania, Slovacia, Cehia, Polonia, Slovenia si Ungaria, cifra de afaceri consolidata realizata anul trecut depasind 400 de milioane euro. Grupul opereaza aproximativ 300 de magazine sub sase branduri diferite: Corti, Dominici, Top Schuh, Shoe 4 You sau Jello, fara a detine insa facilitati de productie.

Citeste si:

Locatiile din Romania vor fi operate sub marca Humanic, un concept multi-brand, cu o suprafata de cel putin 500 de metri patrati, ce l-ar aduce in concurenta directa cu cel mai important jucator local, Leonardo, ale carui magazine sunt cuprinse intre 200 si 1.000 mp, dar si cu un alt retailer de talie internationala care intentioneaza sa patrunda pe piata romaneasca, Deichmann.

Cel mai mare retailer de incaltaminte din Europa, Deichmann, va inaugura luna viitoare prima sa locatie din Romania. Pentru inceput nu va fi deschis un birou de vanzari in Romania, expansiunea pe piata locala urmand a fi coordonata de filiala din Viena a companiei, ne-a marturisit Ulrich Effing, directorul de comunicare al Deichmann.

Conceptul nemtilor este similar cu cel al austriecilor, dar si cu cel operat de Leonardo: un mix de produse - de la incaltaminte de ocazie si pana la incaltaminte sport - atat pentru adulti, cat si pentru copii.