Cel mai mare cumparator de publicitate din Romania, telecomul se intrece in spectacole de mii de kilowati. In spatele unor nume mari de pe scena muzicala internationala, companiile de telecomunicatii investesc in imagine, cu bataie lunga si cu focalizare pe tineri.

Jucatorii din telecom isi muta marketingul pe scena The Rolling Stones vor concerta maine pe Stadionul National Lia Manoliu, in cadrul celui mai mare turneu sustinut pana acum de catre formatie. In urma cu doar doua saptamani, nume ca Faithless, P!nk, Alice Cooper, Marilyn Manson sau Morcheeba si-au impartit trei seri si doua scene. „Love Generation” a devenit, pentru o noapte, imnul catorva mii de tineri adunati la Arenele Romane, iar DJ Tiesto a strans peste 10.000 de fani in Piata Revolutiei, in urma cu doua luni. Toate acestea sub umbrela financiara a unor companii din telecom, care au ales sa isi mareasca vizibilitatea promovand muzica live.

Un concert este un eveniment complex, care combina eforturile organizatorilor, prestatia trupelor, partcipatia publicului si investitiile sponsorilor. Bugetele de sute de mii de dolari sustin insa o strategie de marketing ce nu vizeaza o crestere rapida in vanzari sau o accelerare a profitului, ci consolidarea sau repozitionarea imaginii brandului.

In cazul Romtelecom, sponsorul principal al B'Estival - eveniment ce i-a adus in Romania pe P!nk, Marylin Manson, Faithless, Alice Cooper si Morcheeba - asocierea cu nume tonice din muzica internationala a contribuit la revitalizarea imaginii brandului. „ClickNet este un brand tanar, care a reusit sa scoata in evidenta un altfel de Romtelecom, capabil sa starneasca interesul tinerilor. Urmarim facilitarea unor experiente noi pentru clientii nostri, inclusiv in sfera muzicii, element esential in definirea identitatii tinerei generatii”, a declarat pentru Wall-Street Alfred Bocan, director de marketing si comunicare in cadrul Romtelecom.

„Concertele, alaturi de evenimentele sportive, culturale, sustinute de diverse companii, sunt vectori de imagine foarte puternici, ceea ce justifica interesul unui numar din ce in ce mai mare de branduri si companii de a se implica in evenimente muzicale”, sustine Lidia Solomon, director al departamentului de Corporate Communication, in cadrul Vodafone Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.