Business 3 Iulie 2007 00:47
Pe o piata tot mai dinamica, majoritatea companiilor incep sa inteleaga importanta motivarii propriilor salariati si mentinerea acestora in cadrul companiei. Beneficiile extrasalariale devin astfel o obisnuinta si in tara noastra, fapt ce va ridica anul acesta valoarea pietei locale a tichetelor de masa la peste 4 miliarde de lei (1,2 mld. euro).

Tichete de masa de 1,2 mld. de euro pentru angajatii din Romania In prezent, peste 80% din companiile din Romania utilizeaza in pachetele de beneficii extrasalariale tichete de masa, ceea ce inseamna ca putem vorbi deja de o piata matura si stabila, au declarat pentru Wall-Street principalii emitenti de tichete de masa.

In Romania tichetele de masa au fost introduse in anul 1998 ca o aliniere la practicile din celelalte tari din Europa. Pana in anul 2005 acest sector s-a aflat intr-o continua dezvoltare si nu mai putin de noua companii emitente de tichete de masa si-au facut aparitia. Incepand cu anul 2005 principalii emitenti de tichete de masa si-au schimbat strategia, si au trecut de la un proces de dezvoltare la unul de consolidare pe piata locala.

In prezent, principalii doi concurenti pe piata tichetelor de masa din Romania sunt Accor Services Romania si SodexhoPass.

Accor Services Romania detine in prezent 80% din compania Hungastro, principalul concurent pe piata locala cu o cota de piata estimata la 14%. Oficialii Accor Services au estimat pentru 2007 o cota de piata 32%, in timp ce principalul sau concurent, SodexhoPass, mizeaza ca va obtine o felie din piata de 37,5%.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.