Dupa Bucuresti, orasul care asigura cea mai mare rata a vanzarilor la nivel local, zonele vizate pentru extindere sunt Cluj, Bacau, Iasi, Constanta.

Daca in prezent reteaua McDonald's numara 51 de restaurante in 20 de orase din tara, dintre care 23 sunt numai in Bucuresti, de cealalta parte, strategia KFC de acoperire nationala devine tot mai agresiva.
Opt restaurante pe an pentru KFC

"Anul acesta deschidem sase noi locatii in orase precum Cluj, Bacau, Iasi, Constanta si Bucuresti, ultima fiind inaugurata pe 17 mai la Pitesti. Planurile vizeaza deschiderea a inca 25 de restaurante cu servire rapida pana in 2010, ceea ce inseamna un ritm de circa opt locatii pe an", a declarat, pentru "Adevarul", Carmen Lupulet, director de marketing in cadrul Pizza Hut & KFC Romania.

Citeste si:

Potrivit acesteia, investitia medie pe locatie se cifreaza intre 300.000 - 500.000 de euro, in functie de marime, numarul de angajati necesar pentru fiecare in parte fiind de aproximativ 35 de persoane.
Avand avantajul unei prezente mai indelungate pe piata romaneasca si a unei retele mult mai dezvoltate, lantul McDonald's a adoptat un plan de extindere ceva mai moderat. Cristian Savu, director de comunicare in cadrul companiei, a precizat ca in acest an vor fi investiti peste un milion de euro, pentru deschiderea a doua noi locatii in Capitala.

"Deschiderea acestora depinde insa de finalizarea negocierilor in ceea ce priveste spatiul pe care ele vor fi amplasate", a declarat Savu.

in urmatorii ani, ritmul de expansiune a lantului McDonald's va inseamna inaugurarea a doua-patru restaurante pe an. in functie de marimea fiecarui spatiu, investitia se va cifra intre 400.000 si 1.000.000 de euro.