Cardurile exclusiviste ar putea fi directia urmatoare de fidelizare a clientilor bancilor. Bancherii incearca, pe o piata tot mai competitiva, sa ii convinga pe clienti cu venituri ridicate sa aleaga propriile servicii prin lansarea de carduri care ofera posibilitatea de a cumpara diferite produse la preturi reduse

Bancherii vaneaza clientii cu bani cu ajutorul cardurilor exclusiviste Astfel, Alpha Bank Romania va oferi, din data de 2 iulie, clientilor care au contractat credite cu o valoarea cumulata de peste 30.000 de euro sau suma echivalenta un card de discount-uri la o serie de companii, pentru produse precum mobila, electrocasnice, autoturisme si accesorii de lux.

"Estimam ca 20% dintre clientii de retail se vor califica pentru obtinerea unui astfel de card", a declarat presedintele executiv al Alpha Bank Romania, Sergiu Oprescu.

Clientii bancii care au contractat peste 30.000 de euro sau echivalent primesc astfel un card netranzactional, nominal, cu o valabilitate de doi ani care poate fi utilizat in reteaua partenerilor Alpha Club.

Partenerii comerciali au fost alesi pe baza identificarii bunurilor si serviciilor necesare unei noi locuinte, precum servicii de relocare, produse si instalatii sanitare, mobila si decoratiuni, produse electrocasnice si electronice. In categoria "Luxury", Alpha Bank Romania a inclus autoturisme, bijuterii si ceasuri, ochelari de soare si servicii de optica, produse IT & multimedia. A treia categorie de parteneri este "Relax" pentru care banca a avut in vedere hoteluri, restaurante si pachete turistice.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.