Cum ar fi sa cumperi un kilogram de banane fara sa scoti bani din buzunar? Sau ti-ar placea sa folosesti telefonul mobil fara sa platesti vreun abonament si nici costul convorbirilor?
Deocamdata irealizabile la noi, aceste posibilitati au mari sanse sa devina reale in alte tari. Desigur, cei care si-au propus sa transpuna in realitate lucruri la care numai copiii au curaj sa viseze sunt publicitarii. In Japonia, de exemplu, multi cumparatori "platesc" prin simplul fapt ca vizioneaza reclame.
De altfel, publicitarii considera ca asemenea inovatii vor face reclamele mai eficiente. Ei incearca sa combine dorinta cetatenilor de a primi gratis ceva util cu tendinta companiilor de a investi in atragerea de noi clienti.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro