Cum Splenda, produsul lor, nu a prins prea bine pe segmentul bauturilor racoritoare fara zahar, amenintarea este si mai mare pentru ca, de doi ani si jumatate, reprezentantii Coca-Cola colaboreaza cu gigantul agricol american, Cargill, pentru a obtine din Stevia un nou indulcitor cu zero calorii.
Noul indulcitor, botezat Rebiana, va fi folosit doar in bauturile carbogazoase dietetice ale Coca-Cola, intrucat acordul semnat in urma cu doi ani le ofera exclusivitate pentru folosirea produsului in bauturi, in timp ce Cargill va fi singura companie care il va folosi in mancare.
Oficialii Coca-Cola, citati de cotidianul britanic "The Times", nu au vrut sa dea detalii despre cati bani a cheltuit compania pentru acest proiect, dar au dezvaluit ca producatorul de bauturi este cu ochii pe Stevia de aproape 12 ani.
Dauneaza activitatii sexuale
Producatorii Splend, produsul care face anual 20% din profitul Tate&Lyle, mai au timp insa sa-si revigoreze afacerea, chiar daca profitul este in scadere in ultimii ani.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro