Castigurile obtinute in 2006 au fost de pana la 16,6% in cazul produselor destinate clientilor cu apetit de risc ridicat.

Asigurare de viata, dar nu doar atat: si o investitie care creste de la un an la altul. Acestea sunt produsele de asigurare unit link, oferite pe piata autohtona de cateva companii de profil: ING, Allianz Tiriac, Aviva, Ardaf, Asirom, Interamerican si, mai recent, de Generali.

Cum functioneaza

Clientul contribuie anual cu o suma. O parte din aceasta se duce pe polita de asigurare, care acopera riscuri precum deces, invaliditate, iar restul banilor sunt investiti de societatea de asigurare. Modul in care acestia vor fi plasati, numai in depozite si obligatiuni sau si in actiuni, decide asiguratul.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.