Clientii spion ajung si in bancile romanesti Volksbank Romania a anuntat implementarea unui sistem Mystery Shopping zilnic pentru a imbunatati calitatea serviciilor din cadrul agentiilor bancii. Reprezentantii bancii au urmarit asffel aspectul general al bancii vizitate si al angajatilor, cunoasterea produselor si serviciilor de catre angajati, vanzarea incrucisata a mai multor produse si contractarea clientului dupa vizita acestuia la banca.

Sistemul va fi implementat in toate unitatile bancii, in fiecare saptamana fiind vizitate 12 sucursale si 5 francize. Pana in prezent au fost vizitate 40 de unitati, punctajul mediu obtinut fiind de 80 de puncte.

"Anul acesta vrem sa deschidem 50 de unitati proprii astfel incat va exista riscul scaderii calitatii la serviciile oferite de angajati nostri. Asadar, am decis sa investim intr-un poiect de mystery shopping", a declarat presedintele Volksbank Romania, Gerald Schreiner.

Citeste si:

Future Marketing, o firma de cercetare de piata infiintata in 2004, a realizat anul trecut un studiu cu scopul de a urmari serviciile bancilor autohtone in cadrul unitatilor teritoriale ale 15 institutii financiare din Romania .

Cu privire la calitatea serviciilor, filialele bancilor, care au fost vizitate de clientii misteriosi, au obtinut media de 46,95%. Modul de intampinare a obtinut media consolidata de 39,11%. Cunoasterea produselor a obtinut media de 51,11%, iar modul in care angajatii bancilor au atras posibilii noi clienti a obtinut media de 48,75%.