Marile centre economice si orasele medii au devenit noile tinte ale retailerilor care activeaza pe o piata locala foarte competitiva care ar putea depasi valoarea de 100 miliarde euro, in 2010.

Carrefour, Auchan si Kaufland pariaza pe marile centre economice si orasele medii Trei dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de retail din Romania, Carrefour, Auchan si Kaufland isi vor extinde anul acesta retelele de magazine nu doar in principalele centre economice ci si in orasele de marime medie, au declarat reprezentanti ai hipermaketurilor.

Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, isi va extinde anul acesta reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj- Napoca, investitia fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro, a declarat, pentru NewsIn, directorul de marketing, Andreea Mihai. Inaugurarea noilor centre comerciale este programata pentru al doilea semestru al anului.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Carrefour Romania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.

Carrefour Romania a anuntat luna trecuta ca va aloca un buget de doua milioane de euro pentru a reamenaja spatiul fostului magazin Univers'All din zona Piata Unirii din Bucuresti, pe care l-a inchiriat pentru a deschide un hypermarket. Magazinul va fi deschis peste aproximativ patru luni.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.