Cel mai recent proiect al trustului Intact, Antena 2, este foarte aproape de a fi lansat, televiziunea vizand o nisa neatacata pana acum exclusiv: talk-show si interactivitate.
O investitie de 16 milioane de euro, sub conducerea lui Mihai Gadea, sub sloganul "Ia atitudine", care vizeaza public de toate varstele si buzunarele, cu dezbateri pe diferite teme si cu mai multe formate de comedie.

"Premisa de la care s-a pornit in alegerea profilului noului post este aceea ca, in Romania, nu exista o televiziune unde telespectatorii sa-si poata exprima in mod direct punctele de vedere si care sa ofere programe interactive", a declarat Camelia Voiculescu, presedintele grupului Intact, intr-o conferinta de presa de luna trecuta. Ceea ce se stie concret pana la acest moment este ca Alexandru Oreste Teodorescu, Oreste simplu pentru telespectatori, a semnat deja contractul si va fi producator al unui jurnal de stiri mai special, prezentat de doi actori, intr-o nota umoristica.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.