Managementul unei companii trebuie sa fie preocupat continuu de reinvestirea in comunitatea pentru care produce bunuri si servicii. Directorul General al Grupului Rompetrol prezinta modul in care considera ca investitiile in CSR pot influenta indicatori ca profitul, rentabilitatea si eficenta.

Sunt un om de afaceri. Gandesc deci in termeni de profit, rentabilitate, eficienta. Toate acestea nu sunt realizate insa de catre masini, echipamente, instalatii, "fiare" intr-un cuvant, ci de catre oameni.

Orice corporatie isi educa oamenii, isi creaza o cultura proprie care sa motiveze, sa stimuleze creativitatea la toate nivelele operationale si manageriale. Nu este suficient insa numai atat. O corporatie este preocupata de comunitatea pentru care produce bunuri si servicii. De aceea ma preocupa reinvestirea in comunitate deci reinvestirea in oameni.

Am considerat intotdeauna ca, pentru a fi eficiente, este bine ca toate fondurile sa fie concentrate in aceeasi directie, si este bine ca toate companiile importante sa aiba programe consistente, pe termen lung, de sprijinire a comunitatii.

Societatea romaneasca are atat de mare nevoie de asta! Sanatatea, educatia, cercetarea, mediul inconjurator, sunt tot atatea domenii in suferinta.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.