Baumix acuza Henkel de incalcarea drepturilor de proprietate, motiv pentru care, in urma cu o luna, a avut loc si prima infatisare la tribunal in procesul intentat de producatorul de adezivi. Mai precis, reprezentantii Baumix sustin ca ambalajul folosit de Henkel pentru brandul lor Ceresit se aseamana "imoral" de mult cu sacii desenati de Baumix.

De asemenea, multinationala Henkel isi promoveaza marca Ceresit prin sloganul "pentru profesionisti", inregistrat de Baumix la OSIM inca din 2004, conform datelor producatorului. "Argumentul principal (pentru care compania a dat in judecata Henkel - n.red.) este layout-ul sacilor. Conceptul folosit de Henkel este similar din punct de vedere grafic si din punct de vedere coloristic cu cel folosit de noi. Aici este fondul problemei, pentru ca noi am inregistrat la OSIM sigla Baumix si «pentru profesionisti»", ne-a declarat Razvan Bobe, director tehnic al Baumix.

Henkel se apara

In replica, Henkel Romania sustine ca utilizeaza sloganul "Henkel - Calitate pentru profesionisti" (si nu "Ceresit pentru profesionisti", asa cum declara Baumix ) la nivel european pentru toate produsele Diviziei adezivi, in timp ce pentru restul diviziilor se foloseste sloganul "Calitate de la Henkel".