Banii de inceput sunt putini, dar promovarea costa.
Afacerile pe internet au inflorit in ultimii ani, insa nu pentru toate marjele de profit sunt ridicate. Cei care s-au gandit sa vanda flori pe net au tras cartea castigatoare: costuri relativ mici si profituri anuale de pana la 100a. Investitiile in promovare, in contextul unei piete extrem de competitive, sunt cele mai ridicate.

Florarie.ro este prima florarie on-line aparuta in Romania in martie 2004. Concurenta puternica a venit la scurt timp din partea site-ului florariedelux.ro, dezvoltat de firma 24/7, care mai detine si coroane.ro si brazidecraciun.ro. Costurile pentru deschiderea unei astfel de afaceri sunt relativ mici, spun proprietarii.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.