IKEA incepe ofensiva in Romania cu preturi mai mari decat in Occident Grupul suedez IKEA a dat startul unei noi ofensive a componentei de marketing, prin lansarea unei campanii de promovare, dezvoltata prin distribuirea a 850.000 de cataloage in Bucuresti si in imprejurimi, dar si in Ploiesti, Pitesti, Targoviste, Urziceni si pe DN1 pana la Comarnic.

Primul magazin IKEA din Romania va genera in 2007 vanzari cuprinse intre 30 si 50 milioane de euro, in conditiile in care se asteapta un aflux de 2,5 milioane de vizitatori dintre care un milion vor deveni si cumparatori ai produselor IKEA, in conditiile in care consumul mediu per client este cuprins intre 30 si 50 de euro, a anuntat Cornel Oprisan, director de retail al IKEA Romania.

Catalogul are aproximativ 300 de pagini, prezinta cele mai importante 3.000 de produse din gama de 7000 de articole care vor fi disponibile in magazin si va fi distribuit gratuit, direct la usa locuintei.

IKEA a angajat o firma de distributie specializata, Cash Group, care se va ocupa de oferirea acestora direct la usa locuintelor.

Citeste si:

Catalogul precede inaugurarea pe 21 martie a primul magazin Ikea din Romania, pentru care au fost investiti 25 milioane euro, potrivit oficialilor companiei.

Magazinul este situat in zona comerciala Baneasa are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul va fi aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania, potrivit oficialilor Ikea. Magazinul va cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.

IKEA incepe ofensiva in Romania cu preturi mai mari decat in OccidentLa inceputul lunii martie va deveni operational si site-ul Ikea.ro, a anuntat Oprisan. IKEA Romania nu va oferi si posibilitatea de a cumpara mobila online, insa catalogul va fi disponibil si pe site-ul companiei . "Nu ne gandim foarte serios la aceasta optiune si cred ca potentialii clienti prefera sa viziteze personal magazinul si sa vada produsele", a explicat Oprisan.

Datorita volumelor mari, a economiilor la transport si a faptului ca posibilii cumparatori isi asambleaza singuri produsele, conceptul IKEA are la baza o politica de preturi reduse. "IKEA nu practica reduceri si oferte promotionale la deschiderea magazinelor si aceastra strategia se va aplica si magazinului din Bucuresti", a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA.