Cei care sunt in cautarea unei idei de afaceri pot merge in aceste zile la cea de-a treia editie a Salonului International de Francize, "RoFrancize 2007", care se desfasora la Complexul Expozitional Romexpo din Bucuresti.

Peste 47 de firme din Romania, Grecia, Portugalia, Italia SUA Franta sau Ungaria si-au anuntat prezenta la acest salon. Pe toata perioada desfasurarii evenimentului, cei interesati vor putea testa si compara produsele francizorilor sau dialoga cu reprezentantii celor mai renumite branduri care au dezvoltat retele in intreaga lume.

Sambata, 17 februarie, in centrul de afaceri din pavilionul 31 vor avea loc prezentari ale francizelor prezente pe piata romaneasca. Printre brandurile romanesti care au reusit sa se extinda regional se numara Romstal, Mobexpert, Leonardo sau Jolidon.

Romania a depasit Bulgaria si Cehia

Cu 285 de branduri, Romania este unul dintre statele fruntase din regiune, depasind state ca Bulgaria sau Cehia. Doar Ungaria ne depaseste, cu o retea de 400 de modele de francize. Odata cu extinderea retelelor de franciza si in Romania ale unor firme internationale de renume, valoarea pietei autohtone a francizelor ar putea creste in 2007 cu 50%, ajungand la 1,5 miliarde de euro.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.