Jolidon a iesit la shopping de companii in Italia Jolidon, cel mai puternic producator de lenjerie intima din Romania, a achizionat compania italiena Infiore, reteaua de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci. Contactati de Wall-Street, oficialii producatorului clujean nu au dat detalii despre valoarea tranzactiei.

Compania a obtinut anul trecut afaceri de 21,9 milioane de euro, fata de 20 milioane de euro anul trecut, ne-au declarat reprezentantii Jolidon. Potrivit acestora, discutiile de preluare a companiei italiene au devenit o certitudine luna noiembrie a anului trecut.


Producatorul clujean de lenjerie intima intentioneaza sa patrunda si pe alte piete din Europa atat prin reteaua de magazine proprii, cat si printr-un sistem de franciza. Piata europeana prezinta un mare potential pentru noi. De exemplu, vanzarile noastre din Franta s-au dublat an de an", au explicat reprezentantii companiei clujene.

Brandul Infiore este unul dintre cele mai renumite pe piata de profil din Italia. Compania italiana are o retea de peste o suta de magazine si venituri anuale de 40 milioane de euro, imaginea ei fiind promovata de vedete precum Anna Falchi sau Monica Bellucci, a anuntat astazi Jolidon.

Infiore a reusit sa creasca de la o cota de piata de 2.3 % in 1989, pana la 14.4%, prin investitii in publicitate de peste 36 milioane euro in ultimii 10 ani. O idee despre forta brandului Infiore o poate oferi gradul de notorietate masurat prin cercetari de piata . Astfel, peste 83% dintre consumatoarele italiene cunosc marca Infiore, grad de notorietate comparabil, in Italia, cu al multor marci globale de prestigiu.