"Valoarea investitiei se ridica la cateva zeci de mii de euro iar in noul centru lucreaza pentru moment opt persoane specializate", au declarat pentru Wall-Street reprezentantii RBL.

Mai mult, clientii Raiffeisen Banca pentru Locuinte pot sa afle, prin serviciul de call-center, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor si veniturile sau garantiile acceptate de instutie, se mentioneaza in comunicatul bancii.

Banca ofera, prin acest serviciu, consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, precum si date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor: conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate. Prin serviciul de call-center se pot obtine si informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare sau cu privire la soldul contractului, anunta oficialii bancii.

De asemenea, Banca Transilvania a anuntat ca va propune actionarilor aprobarea unui buget de investitii de 30 de milioane de euro pentru 2007, din care 4,5 milioane euro vor fi folositi pentru un call-center.