Bancile romanesti investesc in servicii de call-center Raiffeisen Banca pentru Locuinte lanseaza un serviciu de call-center avansat, prin care clientii institutiei pot obtine informatii detaliate privind produsele bancii, precum si conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea incheia un contract de economisire-creditare.

"Valoarea investitiei se ridica la cateva zeci de mii de euro iar in noul centru lucreaza pentru moment opt persoane specializate", au declarat pentru Wall-Street reprezentantii RBL.

Mai mult, clientii Raiffeisen Banca pentru Locuinte pot sa afle, prin serviciul de call-center, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor si veniturile sau garantiile acceptate de instutie, se mentioneaza in comunicatul bancii.

Banca ofera, prin acest serviciu, consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, precum si date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor: conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate. Prin serviciul de call-center se pot obtine si informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare sau cu privire la soldul contractului, anunta oficialii bancii.

De asemenea, Banca Transilvania a anuntat ca va propune actionarilor aprobarea unui buget de investitii de 30 de milioane de euro pentru 2007, din care 4,5 milioane euro vor fi folositi pentru un call-center.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.