Farmaciile pun in lant 1,6 miliarde euro Anul acesta, investitiile vizeaza atat lanturile de farmacii din orasele mari ale tarii cat si deschiderea de farmacii in zonele rurale. Mai mult decat atat, pe o piata concurentiala, brandurile vor fi sustinute cu investitii serioase. Acesta este si motivul pentru care lantul de farmacii Dona, care a avut anul trecut o cifra de afaceri de 28,5 milioane euro, va investi anul acesta 4 milioane de euro pentru deschiderea de noi farmacii in Bucuresti si in provincie, dar si in infrastructura, consolidararea brandului pe piata de profil, diversificarea programelor si serviciilor oferite pacientilor.
Cu un numar anual de 6,5 milioane de pacienti, "lantul de farmacii Dona si-a propus sa-si creasca cifra de afaceri la 41 milioane de euro anul acesta, cu o rata a profitului de aproximativ 1,5%", a declarat pentru Wall-Street, Georgeta Ionica, sef al biroului de promovare si comunicare a farmaciilor Dona.
A&D Pharma Holdings, cel mai mare si mai dinamic grup farmaceutic care opereaza in Romania, cu peste 2685 de angajati la nivelul intregii tari, detine Mediplus, cea mai mare activitate integrata din domeniul distributiei si retail-ului produselor farmaceutice din Romania, Sensiblu. Astfel, compania se asteapta sa raporteze pentru anul 2006 "o crestere anuala de 33% a cifrei de afaceri consolidata neauditata pana la 329 milioane de euro, urmare a continuarii cresterii cotei de piata. Farmaciile pun in lant 1,6 miliarde euroCifra de afaceri consolidata auditata a A&D Pharma in 2005 s-a ridicat la 247,3 milioane de euro", a declarat pentru Wall-Street, Dragos Dinu, directorul executiv al A&D Pharma.
Discount-urile fac diferenta
Lanturile de farmacii incearca cu orice pret sa-si diversifice ofertele, sa se adapteze nevoilor clientului, sa-i ofere atat remedii cat si informatii. Acesta este motivul pentru care majoritatea companiilor farmaceutice si-au lansat carduri de fidelitate cu discount-uri considerabile, publicatii de profil oferite in regim gratuit, newslettere sau discount-uri stabilite pentru diverse produse. De la medicamente, suplimenti nutritivi si pana la produse dermato-cosmetice, cosmetice, produse de igiena si ingrijrea corporala, aparatura medicala uzuala, toate acestea, fac parte din portofoliul fiecarei companii farmaceutice.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro