Regia Autonoma de Transport in Comun Bucuresti (RATB) a castigat din publicitatea pe vehicule, in anul 2006, peste cinci milioane de lei, cele mai solicitate linii pentru reclame fiind cele care tranziteaza zona centrala.

Cele mai solicitate linii pentru publicitatea pe mijloacele de transport in comun sunt cele de autobuze, urmate de tramvaie si de troleibuze. De asemenea, in functie de scopul reclamei si de interesele firmei care comanda reclama, sunt solicitate liniile centrale, liniile care strabat anumite cartiere sau liniile care trec prin dreptul anumitor locatii. Pretul pentru o astfel de reclama out door (de tranzit) depinde de tipul reclamei, de tipul de vehicul pe care apare (autobuz, troleibuz sau tramvai), de traseu, de numarul de vehicule utilizate, de durata contractului, cat si de suprafata utilizata pentru afis. Regia de Transport in Comun a castigat din publicitate, anul trecut, suma de 5.476.000 de lei, potrivit NewsIn.

Citeste si:

Potrivit reprezentantilor RATB, firmele care aleg aleg reclame out door ( de tranzit) sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice. De asemenea, companiile de telefonie mobila, de bauturi racoritoare sau cele de produse alimentare, aleg sa isi promoveze produsele prin reclame out door.

Printre cele mai cautate linii pentru publicitatea out door se numara 300, 331, 131,783, 335 ( care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere),104 ( intre Unirii si Stadionul National) , 368, 168 ( linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Dr. Taberei) si tramvaielele 21, 34, 5 ( care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa). Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 375 de tramvaie, 230 de troleibuze si 970 de autobuze.