Televiziunea digitala de la Romtelecom inregistreaza un succes peste asteptari.

George Argentopoulos este directorul noii divizii de retail din cadrul companiei Romtelecom. Este responsabil de mentinerea si dezvoltarea bazei de clienti individuali, care in prezent are trei milioane de clienti, si de conceperea noilor oferte ale companiei. Spune ca serviciul de televiziune digitala Dolce, unul dintre proiectele din subordinea sa, a depasit 140.000 de cereri in doar doua luni de la lansare.

EVZ: Sunteti primul director de retail al Romtelecom. Ce presupune aceasta functie?

George Argentopoulos: Da, este un nou model, este o noua structura organizationala. Am divizat afacerea in doua divizii, cea de wholesale, si cea de retail. Este o tendinta in companiile de telecomunicatii din Europa.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.