Pentru a putea face fata expansiunii de pe piata, Cosmote intentioneaza sa isi creasca numarul de angajati cu aproximativ 75% fata de anul trecut. Astfel, la finele lui 2007, echipa companiei numarul trei pe piata de telefonie mobila, dupa numarul de clienti, ar putea fi formata din aproximativ 1.200 de salariati, cu 500 mai multi decit la sfirsitul lui 2006. Potrivit lui Nondas Karavas, director de resurse umane si administratie din cadrul companiei, recrutarea se va face pentru toate diviziile, departamentele si totodata pe toate nivelurile ierarhice. Cele mai multe joburi disponibile vor fi insa in departamentele de interfata (relatii cu clientii) si in diviziile tehnice.

Opt saptamini de teste

Pentru a putea ajunge pe statul de plata la Cosmote, cei interesati trebuie sa treaca prin mai multe probe ce difera in functie de jobul pentru care aplica. "Pot exista probe tehnice, practice sau pur teoretice. De obicei, candidatii sint selectati in urma mai multor etape de intervievare, iar intregul procedeu de recrutare a unui nou angajat poate dura pina la opt saptamini", explica directorul de resurse umane.

Citeste si:

Pentru pozitiile de la baza piramidei ierarhice, recrutarea se face prin eforturile proprii ale echipei de resurse umane a Cosmote (se gasesc anunturi si pe site), in vreme ce pentru pozitiile de middle si top management se folosesc serviciile agentiei de head hunting Stanton Chase.

Imediat dupa angajare, cei recrutati trec printr-o serie de traininguri specifice departamentului pentru care au optat. Aceasta nu este insa singura serie de cursuri de pregatire de care pot avea parte cei care aleg sa aplice pentru un job la Cosmote. Pe parcursul evolutiei profesionale, angajatii companiei sint indrumati catre traininguri sau forme avansate de invatamint, pentru a-si putea completa astfel experienta practica.