In urma cu doi ani, Laurentiu Jiga (37 de ani) s-a folosit de know-how-ul americanilor si a intrat in industria publicitatii, devenind astfel primul operator de indoor din Romania. Tot el a adus reclama in mijlocul parcajelor, iar acum compania pe care o conduce, Brand Management, se extinde si peste granite. "Am considerat ca este oportun sa investim intr-o astfel de companie dupa ce am avut o discutie cu CEO al unei companii de profil din Statele Unite si dupa ce am facut o mica cercetare pe piata din Romania.

Rezultatul a fost ca piata era pregatita pentru acest tip de media complementare si era nevoie de neconventionalul oferit de indoor. Asadar, Brand Management beneficiaza de experienta companiei din SUA ce dezvolta acelasi tip de business de 27 de ani", ne-a povestit Jiga, directorul general al Brand Management, despre inceputurile afacerii sale.

Afaceri de un milion de euro

Citeste si:

Mai multe mall-uri, mai multe cladiri de birouri moderne si implicit mai multe reclame indoor. Bazindu-se pe acest rationament, echipa Brand Management mizeaza anul acesta pe o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro. "O data cu dezvoltarea mall-urilor ne dezvoltam si noi. Pentru 2007 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 35%", ne-a declarat Monica Manea, PR Manager in cadrul companiei. Pina la profit, patronul companiei sustine ca mai este de asteptat.

"Avind in vedere ca indoorul este intr-o faza incipienta, iar piata locatiilor de tip mall si cladiri de birouri, unde noi ne desfasuram activitatea, este in plina dezvoltare, putem discuta despre un profit real abia in anul 2011. Tot profitul realizat pina acum a fost reinvestit", sustine Jiga.

Anul trecut, compania a desfasurat 40 de campanii publicitare, dintre care 4 la nivel national, pentru 24 de clienti.