Pepsi-Cola va ajunge la consumatori, incepind din februarie, intr-un mod diferit, ca urmare a unei actiuni de rebranding globale si a unei campanii de marketing total diferite de cele derulate pina acum, se arata intr-un comunicat al companiei publicat pe Internet.

Campania se va derula la posturile de televiziune si radio, in print, pe ambalaje si online. Prima si cea mai vizibila componenta a eforturilor companiei va fi noua grafica a produselor Pepsi-Cola, care se va schimba o data la citeva saptamini pentru a reflecta teme apropiate de interesele si preocuparile tinerilor si adolescentilor, cum ar fi sport, muzica, moda si masini.

Noua grafica va fi prezenta pe mai mult de opt miliarde de cutii, sticle si pahare Pepsi comercializate in lume. Cunoscutul logo international al Pepsi si literele utilizate vor ramine aceleasi, insa grafica din background se va schimba, urmind ca imaginea brandului sa se modifice la fiecare citeva saptamini. In cei 109 ani de existenta, look-ul Pepsi-Cola s-a schimbat de numai 10 ori, insa acum, doar in 2007, imaginea sa se va schimba de peste 35 de ori.

Ambalaje diferite

Ambalajele nu doar ca vor arata diferit, ci chiar vor fi diferite. Sticlele, cutiile si paharele Pepsi le vor oferi consumatorilor acces exclusiv la continuturi online, jocuri si concursuri prin intermediul adreselor online inscriptionate pe fiecare dintre modelele de ambalaj. In Statele Unite, prima cutie din cadrul rebrandingului se va numi "Your Pepsi" si va face tri-mitere catre un site care ii invita pe consumatori sa contribuie la desenarea unui panou outdoor Pepsi care va fi afisat in "Times Square", in aprilie. In plus, consumatorii americani au sansa de a elabora o schema speciala de culori pentru masina soferului NASCAR Jeff Gordon.

Pe multe piete internationale, modelele de ambalaj vor trimite la site-uri care le permit consumatorilor sa compuna muzica si videoclipuri pe care le pot apoi trimite prietenilor. "La suprafata poate parea ca e vorba doar de o schimbare de ambalaj, insa este vorba de mult mai mult. Schimbam felul in care interactionam cu consumatorii si jucam dupa regulile lor", a declarat Cie Nicholson, Senior Vicepresident si Chief Marketing Officer al Pepsi-Cola North America. "Atunci cind consumatorii vor lua un Pepsi, vor avea acces la mai mult decit la un gust extraordinar. Vor primi un pasaport catre ceea ce le place cel mai mult", a spus el.


Despre autor:

Sursa: 7plus.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.