Piata publicitatii outdoor a inceput sa devina din ce in ce mai competitiva. Lupta intre primii trei se da la citeva puncte procentuale.
Amenintate cu pierderi pe seama disparitiei producatorilor de tutun de pe panouri, companiile de outdoor au facut din timp demersuri pentru a nu avea probleme. In ultimul an au avut loc achizitii si grupari de forte. Astfel, in vara, numarul 3 din piata, Churchill View, a fost preluat de grupul elvetian Affichage, companie ce se plaseaza pe locul 6 in publicitatea outdoor la nivel mondial.

Elvetienii nu s-au multumit insa cu atit, in aceste zile perfectindu-se si achizitia Romanian Billboard Network SA, companie de media cu capital 100% romanesc. Miza? Cota de piata a Affichage a crescut de la 17 la 21%, iar numarul de fete cu 486. Compania este prezenta in zece municipii si in sase orase mici. Astfel, s-a ajuns ca diferenta dintre numarul 2 si numarul 3 sa fie de numai un punct procentual. Aceasta in conditiile in care, din propriile declaratii, News Outdoor detine o cota de piata de 20% si acopera 11 orase mari ale tarii, precum si panouri pe drumurile nationale.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.