Elvetienii nu s-au multumit insa cu atit, in aceste zile perfectindu-se si achizitia Romanian Billboard Network SA, companie de media cu capital 100% romanesc. Miza? Cota de piata a Affichage a crescut de la 17 la 21%, iar numarul de fete cu 486. Compania este prezenta in zece municipii si in sase orase mici. Astfel, s-a ajuns ca diferenta dintre numarul 2 si numarul 3 sa fie de numai un punct procentual. Aceasta in conditiile in care, din propriile declaratii, News Outdoor detine o cota de piata de 20% si acopera 11 orase mari ale tarii, precum si panouri pe drumurile nationale.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Comisia Europeană trage România pentru că farmaciile independente își primesc...
Sursa: wall-street.ro