Grupul german Otto, principalul operator mondial de vanzari prin intermediul cataloagelor, a obtinut prin divizia locala, incasari de peste jumatate de milion de euro in primele doua luni de la intrarea pe piata romaneasca.

Piata vanzarilor prin catalog va ajunge la 12 milioane euro in 2007 "Pentru anul urmator ne propunem sa ajungem la aproximativ 5 milioane de euro avand in vedere ca din ianuarie 2007 va intra pe piata catalogul OTTO, o oferta completa in mai mult de 400 de pagini," au declarat pentru Wall-Street reprezentantii firmei care reprezinta pe piata locala operatiunile Otto.

In acest an piata romaneasca de vanzare prin catalog se ridica la 10 milioane euro, dar cu siguranta 2007 va insemna o crestere de cel putin 20 de procente, adauga reprezentantii Otto.

In Romania, Adra Retail, compania prin care RTC Holding desfasoara distributia catalogului Schwab, are 3 persoane pe care se bazeaza in permanenta si 2 consultanti insa majoritatea serviciilor, inclusiv call-centerul, sunt externalizate.

"In cursul anului 2007 vom ajunge probabil la cel putin 15 angajati pentru ca planurile de dezvolatre presupun atat un magazin online OTTO cat si cataloage speciale pe categorii de produse," ne-au spus oficilii Otto.

Piata germana a vanzarilor la distanta, care este o piata matura, spre deosebire de cea romaneasca, aflata in plina crestere, a fost de 20,4 miliarde in 2001 si este in crestere usoara si constanta inca de atunci. Din aceasta piata OTTO detine in prezent un segment de peste 5 de miliarde euro, suma care egaleaza vanzarile la distanta ale concernului realizate in restul Europei.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.