Municipalitatea va construi, prin derularea unor parteneriate public-private, in urmatorii trei ani, 90 de parcari subterane, investitia estimata pentru 20 dintre acestea depasind 380 de milioane de euro.

Municipalitatea va construi, in urmatorii trei ani, aproximativ 90 de parcari, pentru 20 dintre aceste spatii reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti estimand o investitie de peste 380 de milioane de euro, finantarea facandu-se prin parteneriate public-private, informeaza NewsIn. Indicatorii tehnico-economici pentru 14 din aceste parcaje subterane au fost aprobati in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti de la sfarsitul lunii august 2006, iar pentru celelate sase in sedinta de la inceputul lunii noiembrie, urmand ca, joi, sa fie supus aprobarii consilierilor municipali proiectul de hotarare privind demararea procedurilor de concesionare de lucrari publice pentru toate cele 20 de parcari subterane care vor fi construite in Bucuresti prin parteneriate public-private.

Potrivit hotararii aprobate cu o luna in urma, vor fi amenajate parcari in Piata Sala Palatului, cu o suprafata de 53.920 de metri patrati si 1.412 locuri de parcare, pe soseaua stefan cel Mare, la Perla ( 417 locuri pentru masini si 25 pentru motociclete) si Aleea Circului (250 de locuri), cat si in Piata Alba Iulia, unde vor putea fi parcate 1.420 de masini, pe o suprafata totala de 9.500 de metri patrati.

Municipalitatea a decis ca pe B-dul Barbu Vacarescu, langa Circul Globus, va fi construita o parcare de 290 de locuri, la Gara Baneasa o parcare de 140 de locuri, pe Str. Walter Maracineanu, va fi amenajata o parcare cu 281 de locuri, iar in Parcul Herastrau, la Pavilioanele H, un parcaj subteran pentru 468 de masini. De asemenea, vor mai fi amenajate alte sase parcari in Piata Sudului (964 de locuri), in Piata Hurmuzachi (843 de locuri), in Piata Obor (1.530 de locuri), in fata restaurantului Pescarus (123 de locuri), in Piata Amzei (108 locuri) si in Piata Dorobanti (186 de locuri).


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.