Mariajul, noua moda in bancile romanesti Concurenta pentru castigarea de cote de piata si profituri mai mari devine tot mai puternica. Daca la nivelor primelor banci din tara, dupa valoarea activelor, situatia este clara, agitatie este mare in zona inferioara, unde aspirantii la locurile fruntase recurg la strategii inovatoare pentru a musca din cotele de piata ale jucatorilor fruntasi.

Astfel, se contureaza o tendinta interesanta din punctul de vedere al strategiei pe piata financiara din Romania. Bancile, unele dintre ele aflate in competitie, isi unesc fortele pentru a da ranadamente cat mai mari si a-si mari portofoliul de clienti.

Cel mai recent parteneriat este cel incheiat de Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) si Volksbank Romania. Aceasta intelegere consta in faptul ca produsele de economisire-creditare pentru domeniul locativ vor fi vandute si prin agentiile si sucursalele Volksbank Romania, au anuntat, in cursul zilei de ieri, cele doua banci.

Citeste si:

"Ne am propus ca in primul an sa incheiem 8000 de contracte numai prin agentiile si sucursalele Volksbank, spre deosebire de nivelul de 16.000 de contracte incheiate prin reteaua Raiffeisen. Mizez pe faptul ca agentii Volskbank vor fi mai motivati datorita comisioanelor mai mari pe care le vor primi", a declarat pentru Wall-Street directorul operational al RBL, Kevin von Gamm.

"Incepem aceasta colaborare cu Volksbank printr-un proiect pilot de trei luni in Bucuresti si speram sa il extindem apoi in toata tara", a spus presedintele RBL, Ionut Costea.