Sergey Brin (cofondator Google): "Succes prin simplitate". "Simplitatea este tendinta pe care ne concentram. Tehnologia de azi a devenit foarte complexa, de fapt mult prea complexa, iar simplitatea este motivul principal pentru care oamenii `graviteaza` in jurul Google. Nu urmarim sa avem 20 de produse diferite, care functioneaza in 20 de moduri diferite".

Chris DeWolfe (co-fondator My Space): "Pastrati retelele sociale... sociale"

"Cheia este sa fii sincer cu aceste comunitati sociale, sa impartasesti aceleasi valori si norme pe care oamenii le cer. Sfatul meu este sa nu incerci sa vinzi prin forta ceea ce oamenii nu doresc".

Richard Bronson (fondator si presedinte Virgin Group): "Invata sa spui nu"

"Refuz oamenii cu mare dificultate de cele mai multe ori, pentru ca nu vreau sa-i dezamagesc".

Howard Schultz (presedintele Starbucks): "Indrazneste sa fii un intreprinzator social"

"Regulile dupa care se contruieste un brand s-au schimbat mult in ultimii 10 - 15 ani. Daca mai demult companiile isi promovau imaginea prin intermediul unor mesaje traditionale, acum consumatorii asteapta o legatura emotionala cu brandurile respective. Asa ca ar trebui sa ne gindim la investitii in companie ca la o metafora, dar in acelasi timp, pentru a construi un turn de o suta de etaje, iti trebuie si o fundatie solida".

Chad Hurley (cofondator YouTube): "Da-i proiectului tau o sansa de lupta"

"Ca sa reusesti o lansare de proiect, intii trebuie sa testezi piata, sa vezi cum reactioneaza oamenii inainte de a avea in fata o prezentare de tip PowerPoint. Iar in timp ce construiesti proiectul sa nu pornesti de la ideea ca stii toate raspunsurile la intrebari. Asculta ce spun consumatorii si reactioneaza in consecinta. Nu in ultimul rind, apropie-te de toti partenerii de afaceri pentru a gasi o directie comuna, benefica tuturor".

Anne Mulcahy (presedinte si director executiv Xerox): "Ramii fidel propriilor valori"

"Sint "condamnata pe viata" la Xerox. Lucrez in aceasta companie de 30 de ani. In urma cu peste 40 de ani, Joe Wilson, fondatorul companiei, a propus un sistem de valori in cadrul Xerox, valori pe care le respectam si azi. Fiecare decizie pe care o iau azi este in tonul acelui sistem de valori".

Michael Dell (fondator si presedinte Dell Computer): "Gindeste maret"

"Astazi, lumea are aproximativ un miliard de utilizatori de calculatoare conectate la Internet. Am facut progrese mari, dar nu trebuie sa uitam ca alte aproape sase miliarde de oameni nu beneficiaza de aceste tehnologii. Si devine pentru noi o obligatie sociala si morala sa indreptam lucrurile. Aceasta tehnologie poate imbunatati viata oamenilor. Fiecare poate juca un rol in acest film".

Citeste si:

Carly Fiorina (fost presedinte si CEO Hewlett Packard): "Transforma un recul intr-o riposta"

"Nu te resemna in fata unui esec. Incearca sa-l privesti ca pe o oportunitate de a vedea lucrurile dintr-o alta perspectiva. Scopul este sa nu faci aceeasi greseala de doua ori. Ridica-te, scutura-te de praf, invata lectia si mergi mai departe".

Donald Trump (presedinte Trump Organization): "Fii obsedat de solutii, nu de probleme"

"Gindirea negativa se poate transforma in gindire pozitiva, problemele pot fi rezolvate, lucrurile se pot schimba. Imaginea succesului este importanta, dar mai importanta este abilitatea de a te concentra pe rezolvarea problemelor. In acest fel, niciodata nu vei gindi ca un perdant si nici nu vei arata asa".

Philip Rosedale (fondator si CEO Linden Lab - Second Life): "Descopera viata reala transformata in economiile virtuale"

"Ca futurist, cred ca economiile virtuale vor deveni mai mari decit cele reale. Pentru ca lumea din Second Life este atit de usor de schimbat, in timp ce in viata reala te lovesti de atit de mult conformism".

Mike Eskew (presedinte si CEO UPS): "Insatisfactie constructiva"

"Fondatorul nostru, Jim Casey, a impus aceasta idee, care inseamna ca indiferent cit de bine iti faci datoria, intotdeauna se poate putin mai bine. Vorbim despre acea abilitate de a transforma, a evolua si a executa acele schimbari care ne-au facut invingatori".

Andrea Jung (presedinte si CEO Avon Cosmetics): "Reinventeaza-te pe tine, nu doar compania"

"Anul trecut a fost momentul in care afacerea Avon a trecut de la cinci ani consecutivi de vinzari record la o incetinire brusca. Atunci mi-a devenit clar in minte ca Avon trebuie reinventata si ca si eu trebuie sa ma reinventez. Pentru ca nu poti cere unei companii intregi sa faca acest lucru, iar tu sa ramii la fel. Si am inceput acest proces care, pentru a ramine competitivi, trebuie continuat".

John Chambers (presedinte si CEO Cisco): "Evanghelizeaza pentru tehnologie"

"In primul rind trebuie sa intelegi foarte clar ca tehnologia interactioneaza din ce ce in ce mai mult cu viata de zi cu zi, ca poate eficientiza o afacere si interactiunea dintre oameni. Cu alte cuvinte, trebuie sa ai abilitatea de a vedea tehnologia ca parte vitala pentru succesul companiei tale".