Regia Autonoma de Transport in Comun Bucuresti ( RATB) a castigat din publicitatea pe vehicule, in primele zece luni ale anului 2006, peste trei milioane de lei noi, iar cele mai solicitate linii pentru reclama sunt cele care tranziteaza zona centrala.

Potrivit datelor furnizate NewsIn de catre seful Serviciului Relatii -Publice al RATB, Mihai Vladarau, in primele zece luni ale anului 2006, Regia de Transport in Comun a castigat din publicitate suma de 3.350.000 de lei.

Cele mai solicitate linii pentru reclama sunt cele centrale sau cele care tranziteaza zona centrala a Capitalei. Astfel, autobuzele 300, 331, 131,783, 335 (care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere), 104 ( intre Unirii si Stadionul National) , 368, 168 ( linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Dr. Taberei) si tramvaielele 21, 34, 5 ( care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa).

Potrivit reprezentantului RATB, Firmele care aleg aleg reclame out door (de tranzit) sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice sau de uz gospodaresc.

Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 375 de tramvaie, 230 de troleibuze si 970 de autobuze.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.