Producatorul italian de paste fainoase Barilla a devenit cea mai respectata companie, la nivel mondial, urmata de compania daneza Lego si de grupul de tranSport aerian Deutsche Lufthansa, potrivit clasament realizat de Reputation Institute pe baza voturilor din tarile de origine ale firmelor, anunta publicatia Forbes.

Astfel, Barilla, grup cu venituri anuale de peste cinci miliarde dolari, a obtinut un scoring de 87,79 puncte din 100.

In urma companiei italiene se situeaza producatorul de jucarii Lego, cu o cifra de afaceri de 1,4 miliarde euro si Lufthansa, care a inregistrat venituri de 21,4 miliarde dolari. Mai departe, clasamantul este completat de cunoscuta companie suedeza Ikea si de producatorul francez de pneuri Michelin,

In continuare, ii gasim pe cei de la Toyota Motor, firma daneza de transport si logistica A.P. Moller-Maersk, Ferrero, si grupul Samsung Electronics, din Coreea de Sud, si Kraft Foods singura companie americana inclusa in ierarhia primelor zece companii.

Asadar, in Statele Unite, clasamentul este condus de Kraft, companie urmata de Johnson & Johnson si Pepsico. Mai departe, in topul celor mai respectate companii britanice gasim retailerii Tesco si Marks & Spencer.

Potrivit datelor Reputation Institute, compania cu cel mai scazut punctaj, la nivel mondial, este grupul american din industria de aparare Halliburton, care a obtinut 21,86 puncte.

Cum a fost realizat topul? Reputation Institute a intervievat 30.000 de persoane din 25 de tari, iar clasamentul cuprinde 600 din cele mai importante companii din lume.


Top 10 cele mai respectate companii

1 Barilla 87.79
2 LEGO 86.58
3 Lufthansa 84.09
4 IKEA 84.08
5 Michelin 83.79
6 Toyota Motor 83.15
7 A.P. Moller-Maersk 83.15
8 Ferrero Italy 82.98
9 Samsung Electronics 82.57
10 Kraft Foods 81.82


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.