Hipermarketurile Carrefour Romania, au avut vanzari de 397,5 milioane euro, in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al grupului francez Hyparlo, proprietarul lantului de romanesc. In 2005, Carrefour Romania realizase la noua luni vanzari de 293 milioane euro.

Reteaua de hipermarketuri Carrefour Romania, controlata de grupul francez Hyparlo, a raportat in primele sase luni din 2006, vanzari de 211,6 milioane de euro, in crestere cu 35 % fata de perioada similara din 2005, potrivit raportului semestrial al companiei.

Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul dezvoltarii magazinelor mai vechi, deschiderea unui hipermarket la Baneasa si luarea in calcul a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hipermarketului de la Ploiesti, se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo.

La cinci ani de la intrarea pe piata din Romania, magazinele Carrefour au ajuns, in 2006, la o pondere de 34% din cifra de afaceri consolidata a grupului Hyparlo, fata de 28% anul trecut.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro . Pentru 2007, directorul general al subsidiarei din Romania, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006.

Rata de crestere a afecerilor, mai mare in Romania

Grupul Hyparlo a avut in Franta, in perioada ianuarie-septembrie 2006, vanzari de 736,7 milioane euro, cu 1,9% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, iar la nivelul intregului grup, vanzarile raportate au fost de 1,13 miliarde euro, in crestere cu 11,7% comparativ cu primele noua luni din 2005.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Pentru 2007, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006. Reteaua include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.

Carrefour Romania tinteste un miliard de euro cifra de afaceri in 2010

Carrefour a investit la Constanta 20 de milioane de euro pentru deshiderea noii unitati de vanzare, potrivit oficialilor companiei. Noua investitie ridica volumul total al investitiilor in Romania la 220 milioane euro incepand cu anul 2000 cand retailerul francez si-a facut intrarea pe piata autohtona. Casele de marcat de la Carrefour au batut de 397,5 de milioane de euro
Cei aproape 650 de angajati ai filialei constantene au ridicat la 3.900 cifra salariatilor grupului, fiind vorba si despre cel de-al cincilea hypermarket cu personal integral romanesc, provenit in intregime din promovari interne.

Jacob Caller Celestino, directorul general al Carrefour Romania, a precizat ca cifra de afaceri previzionata pentru finele anului in cursa este de circa 600 de milioane de euro, iar tinta pentru anul 2010 este de un miliard de euro.

Pentru a atinge aceasta valoare, Carrefour a decis sa construiasca in 2007 inca doua hypermarketuri la Iasi si unul la Cluj. Celestino estimeaza ca Romania se afla intre primele cinci tari in care compania este prezenta, ca agresivitate de dezvoltare, iar pentru anul viitor crede ca va exista o crestere a cifrei de afaceri pe total grup de 10-15%.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.