Producatorul autohton de incaltaminte Comart trece printr-un proces amplu de rebranding, bazat pe lansarea in piata a unui nou concept. Clasicele magazine Comart isi pastreaza identitatea, prin comercializarea produselor in serie, in timp ce noul tip de magazine introduce pe piata romaneasca un serviciu aproape inexistent: incaltamintea la comanda.

Totodata, firma intentioneaza ca in urmatorii patru-cinci ani sa intre si pe pietele externe. Investitia pentru introducerea in piata a noului brand, Coquille by Comart, ce a fost lansat inca de anul trecut, se ridica la aproximativ 30.000 de euro, valoare ce va fi amortizata in primavara anului viitor, dupa care se va intra pe profit, potrivit reprezentantilor companiei. In prezent sunt trei astfel de magazine, Coquille by Comart, urmand ca de la anul sa mai fie deschis inca unul. Dupa 2007, compania vizeaza extinderea in principalele orase din tara.

"Nu vom deschide magazinele noastre proprii, ci vom incerca sa patrundem prin intermediul distribuitorilor deja existenti", a declarat, pentru Adevarul, Viorica Diaconeasa, vicepresedintele Comart. Ea spune ca scopul final al acestui demers este ca, in urmatorii patru-cinci ani, firma sa atace si pietele externe. Un prim pas in acest sens va fi facut inca de anul viitor, cand compania va incepe sa produca colectii proprii, in detrimentul lohn-ului, pe care va incerca sa le impuna in piata.

In ceea ce priveste magazinele ce comercializeaza produse in serie, vanzarile au inregistrat un avans de 10% in acest an, fata de anul 2005. Perioadele de varf sunt martie-mai si septembrie-decembrie, intervale in care vanzarile cresc cu aproximativ 40%.