Activele bancii au ajuns, la finele lunii septembrie, la 2,5 miliarde lei (707 milioane euro), iar veniturile realizate in primele noua luni ale anului au insumat 129 milioane lei (36,5 milioane euro). "Rezultatele operationale sunt corelate si cu evolutia portofoliului de clienti care a ajuns la circa 70.600, dintre care 54.000 de persoane fizice si 16.600 de companii", au precizat oficialii bancii.

Portofoliul de credirte acordate de banca a ajuns la 1,5 miliarde lei (424 milioane euro), cu 62% mai mare decat dupa noua luni din 2005. "Planurile noastre de dezvoltare sunt centrate pe calitatea serviciilor si pe sporirea veniturilor bancii, iar acest fapt se reflecta in cresteri importante in ceea ce priveste numarul de clienti si volumul de credite acordate", a declarat, citat de NewsIn, presedintele executiv al UniCredit Romania, Rasvan Radu.

Rezultatele obtinute in trimestrul al treilea al anului au avut o contributie importanta in rezultatele pe primele noua luni. Astfel, profitul din perioada iulie - septembrie (18,6 milioane lei, 5,3 milioane euro) reprezinta mai mult de jumatate din profitul primelor noua luni. Veniturile obtinute in trimestrul al treilea au insumat 45 milioane lei (12,7 milioane euro, potrivit datelor comunicate de intstitutia bancara.

Citeste si:

Economistii din cadrul UniCredit Group previzioneaza ca masurile succesive luate de Banca Nationala a Romaniei (BNR) anul acesta pentru a limita activitatea de creditare vor contribui la limitarea expansiunii creditelor la doar 41% pana la sfarsitul anului 2006.

"Totusi, sporirea veniturilor personale si apetitul de consum, adaugate la activitatea intensa a companiilor vor contribui la mentinerea cererii robuste pentru imprumuturi bancare si anul viitor, in ciuda conditiilor monetare restrictive. Se estimeaza ca ritmul de crestere nu va cobori sub 24% de la an la an. Segmentul de retail ramane principalul motor al expansiunii creditului, iar segmentul creditelor de consum (credite de consum, credite de nevoi personale, carduri de credit) va deveni si mai atractiv pentru populatie".